piątek, 11 listopada 2016

O mnie

Witajcie kochani serdecznie na moim blogu! To miejsce będzie uzupełnieniem mojego kanału na youtube GreenTeaSkincare, gdzie serdecznie Was zapraszam. Forma pisana daje jednak inne możliwości, dlatego zdecydowałam się dołączyć do wspaniałego grona bloggerek :) Pasjonuje mnie pielęgnacja twarzy i ciała, a szczególnie kosmetyki naturalne i kosmetyki azjatyckie. Dlatego znajdziecie tu szczegółowe recenzje kosmetyków, informacje o nowych filmikach na YT, ale rónież posty niekosmetyczne! Jakie? Jeszcze nie wiem! Ale kilka pomysłów już kiełkuje mi w głowie :)

Mam nadzieję, że miło spędzicie ze mną czas, oraz że podzielicie się ze mną swoimi wrażeniemi na temat kremików i innych cudeniek, o których będę tu pisac :)

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz