czwartek, 12 stycznia 2017

LOVELULA Beauty Box Styczeń 2017

Pierwsze pudełeczko LOVELULA w tym roku prezentuje się nie gorzej niż poprzednie. Jak zwykle 5 produktów, w tym dwa produkty pełnowymiarowe. Zawartość pudełka wyceniona na £37. Zajrzyjmy więc do środka :)

LoveLula Styczeń 2017


BALM BALM Face Balm 30ml, £8.95
Wszechstronny balsam do ciała i twarzy w 100% organiczny. Może być używany do spierzchniętych ust, suchych łokci, nawet w okolice oczu lub pod makijaż. Jako produkt naturalny i delikatny może być stosowany również u niemowląt. Moim zdaniem produkt bardzo ciekawy i mam nadzieję, że uda mi się znaleźć zastosowanie dla niego w pielęgnacji twarzy. Trafiła mi się wersja bezzapachowa, ale dostępny jest jeszcze Tea Tree i Rose Geranium.

LAIDBARE Pack Yor Bags 30ml, £7.99
Krem pod oczy z woskiem gryczanym redukujący opuchliznę i sińce. Może być również stosowany na całą twarz i dekolt jako krem ujędrniający i rozjaśniający. Nigdy wcześniej nie miałam okazji korzystać z kosmetyków z firmy Laidbare, więc bardzo ucieszyła mnie ta pozycja. 

REN EverCalm Day Cream 15ml, 
Krem na dzień przeznaczony szczególnie dla cery wrażliwej. Daje nawilżenie, uspokojenie i ochronę na cały dzień. Ma zapewniać komfort i przeciwdziałać zaczerwienieniu. 

JOHN MASTERS Evening Primrose Shampoo 60ml, £5.50
Szampon przeznaczony dla włosów suchych, zniszczonych i farbowanych. Zawiera 17 ziół, wyciągów roślinnych i olejków, które mają zapewnić włosom nawilżenie i odbudowę. Nie zawiera SLS.  Firma John Masters cieszy się dużą renomą, więc bardzo chętnie wypróbuję jeden z ich kosmetyków.

APPLE & BEARS Body Silk 50ml, £6.00
Luksusowy balsam do ciała, mój w wersji bergamotka i zielona herbata. Ma zapewnić maksymalne odżywienie i nawilżenie skóry. Jest to nowość na stronie LoveLula. Produkt dostępny w różnych wersjach zapachowych i  różnych pojemnościach. Pełnowymiarowy ma pojemność 250ml i kosztuje £22....więc rzeczywiście produkt luksusowy :)

I tak prezentuje się całe styczniowe pudełko. Dajcie znać co myślicie. Ja jak zwykle jestem zadowolona i z pewnością już wkrótce opowiem coś więcej o tych kosmetykach. Zapraszam również do obejrzenia filmiku :)


Follow my blog with Bloglovin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz