środa, 14 grudnia 2016

Lime Crime Perlees- najpiękniejsze pomadki do ust

O firmie Lime Crime dowiedziałam się przez przypadek - od koleżanki. Zaglądnęłam na ich stronę i przepadałam. Korzystając ze świątecznych promocji wspólnie zrobiłyśmy zamówienie - pomadki leciały do nas prosto z Ameryki :)



pomadki lime crime
Lime Crime Perlees Lipstick

Firma słynie przede wszystkim z pomadek matowych, ale ja niestety za takimi nie przepadam. Kupiłam zatem dwie z serii perlees o wykończeniu satynowym. Opakowanie pomadek matowych jest w formie buteleczki i aplikatora (jak błyszczyk), natomiast moje są w tradycyjnym sztyfcie. Opakowanie kartonowe jak i sam sztyft mają przepiękną szatę graficzną.

Lime Crime Perlees Lipstick
Myślę, że wszystkie "sroki" się ze mną zgodzą, że jest to piękne i ozdobne opakowanie :) A w mojej skromnej makijażowej kolekcji są to najbardziej efektowne perełki.


Lime Crime Perlees Lipstick
Zwykle noszę stonowany makijaż i źle się czuję w intensywnych kolorach na ustach, dlatego zdecydowałam się na "spokojne" kolory Mirage i Gemma.

Lime Crime Perlees Lipstick
Mirage to chłodny odcień różu z niebieskimi podtonami. Kolor można zintensyfikować nakładając więcej pomadki. Prezentuje się bardzo ładnie i myślę, że będzie to idealny kolor na lato.

Lime Crime Perlees Lipstick


Lime Crime Perlees Lipstick

Lime Crime Perlees Lipstick
Odcień Gemma jest już dużo bardziej zdecydowany. Jest to dość nieoczywisty odcień brązu z fioletem. Moim zdaniem kolor odpowiedni na wieczorne wyjście, ale również w jesiennym makijażu codziennym.
Lime Crime Perlees Lipstick


Lime Crime Perlees Lipstick
Lime Crime Perlees Lipstick


Jeśli chodzi o jakość i komfort noszenia tych pomadek to muszę powiedzieć, że są dość trwałe ale mało nawilżające. Dlatego najczęściej stosuję balsam do ust pod pomadkę. Łatwo się je nakłada i można zintensyfikować kolor. Ogólnie nie mam żadnych zastrzeżeń, oprócz właśnie małego nawilżenia.
Warto wspomnieć, że firma Lime Crime jest Vegan & Cruelty Free. Prowadzi sprzedaż wyłącznie internetową, niestety o ile mi wiadomo produkty te możemy kupić tylko z Ameryki. Oprócz szerokiej gamy pomadek ma w swojej ofercie również inne produkty do makijażu. Widziałam pomadki Lime Crime na ebay za duuuzo niższą cenę - zastanawiam się nad kupnem jednej dla porównania z oryginałem.
Ja z zakupu tych pomadek jestem bardzo zadowolona, być może skuszę się kiedyś na więcej :)
Follow my blog with Bloglovin

2 komentarze: