poniedziałek, 29 maja 2017

Projekt DENKO Maj 2017 - pielęgnacja twarzy

Muszę przyznać, że projekty denko to moje ulubione filmiki na YT, zarówno do oglądania jak i do nagrywania :) Regularnie co miesiąc taki film się u mnie pojawia, a w tym miesiącu denkowa torba wyjątkowo pełna!

Projekt DENKO Maj 2017
Postanowiłam, w miarę możliwości, robić też wpis na blogu, zawierający nie tylko spis zużytych kosmetyków, ale również ich krótkie recenzje. Jednak tutaj ograniczę się jedynie do pielęgnacji twarzy.

Projekt DENKO Maj 2017
Kategoria oczyszczanie, toniki, peeling:

Projekt DENKO Maj 2017
NOREL Mandelic Acid tonik żelowy z kwasem migdałowym
Kosmetyk wszechczasów, którego zużycie zajęło mi ponad rok. Niesamowicie wydajny i skuteczny. Nie marnowałam go na wacik, jedną pomkę wyciskałam na dłoń, a następnie bezpośrednio na umytą twarz. Jest to kosmetyk niezwykle łagodny, a jednocześnie na tyle skuteczny, że utrzymuje stan cery w nienagannym stanie. Z pewnością zakupię ponownie i zrobię pełną recenzję.

TONY MOLY Floria Brightening Peeling Gel
Pełną recenzję tego kosmetyku możecie przeczytać tutaj. Nie zakupię ponownie, ponieważ drażnił mnie zbyt intensywny zapach oraz lejąca się konsystencja.

LIZ EARLE Hot Cloth Cleanser
Miałam już kiedyś pełne opakowanie tego produktu, teraz udało mi się zużyć miniaturkę. Uważam, że jest to bardzo przyzwoity krem do oczyszczania twarzy, o delikatnym miętowym zapachu, przyjemnym naturalnym składzie, ale niestety w zbyt wygórowanej cenie...



Projekt DENKO Maj 2017
ELIZABETH GRANT Exclusives Cell Active Concentrate
Mój zachwyt tym serum do twarzy pozostaje niezmieniony, pełną recenzję możecie przeczytać tutaj. Zdradzę, że w szafce czeka kolejne opakowanie :)

NATURA ESTONICA Ginsegn & Acai Face Serum
Bardzo przyjemne serum nawilżające o naturalnym składzie. Miało konsystencję gęstego mleczka i delikatny kwiatowy zapach. Opakowanie z pipetką nie do końca się sprawdzało ze względu na konsystencję, ale sam kosmetyk bardzo fajny. Cerom przetłuszczającym się może nawet zastąpić krem.

THE ORDINARY Advanced Retinoid 2%
Kolejne opakowanie serum z retinolem. Będę kontynuować kurację i wiem, że na widoczne efekty trzeba czekać kilka miesięcy, a nawet rok. W tym zakresie cenowym jest to zdecydowanie najlepszy kosmetyk tego typu.


Projekt DENKO Maj 2017
Kosmetyki, które niestety nie do końca się u mnie sprawdziły.

IT'S SKIN UV Away Perfect Sun Block
Pomimo całej mojej miłości do koreańskich kremów z filtrem, ten był dla mnie prawdziwą męczarnią. Co prawda nie zostawiał na twarzy białego nalotu, jednak przez wiele godzin pozostawał lepki i ciężki. Nie zakupię ponownie

LA ROCHE POSAY Hydraphase Intense Riche
Silnie nawilżający krem, który niestety zawiera olej mineralny. Moja cera na ten składnik jest zupełnie obojętna, ale zauważyłam, że kosmetyki z parafiną dają jedynie pozorne nawilżenie. I tak właśnie było w tym przypadku. Krem był bardzo treściwy, długo wyczuwalny na skórze, ale nawilżenie było bardzo przeciętne. Na dodatek bardzo intensywny, perfumowany zapach spowodował, że połowę kremu zużyłam na szyję i dekolt...

PHB Skin Restore Aloe Vera
Kosmetyk otrzymany z pudełka Lovelula. Naturalny skład i solidne opakowanie to chyba jedyne plusy tego żelu. Był bardzo wodnisty, a mimo to nie wchłaniał się szybko. Zużyłam do ciała i skóry głowy, bo w pielęgnacji twarzy nie sprawdził się w żadnej formie.

Projekt DENKO Maj 2017
Dwie maseczki tkaninowe, które otrzymałam w nieszczęsnym pudełku Kawaii (post tutaj)

Secret Key - przeciętna maseczka o słabym stopniu nawilżenia i złym kroju, nie zrobiła na mnie szczególnego wrażenia.

FLOOR de MAN - moje pierwsze spotkanie z tą firmą i niestety nieudane. Choć esencji w opakowaniu było naprawdę dużo, to jednak sam materiał nie trzymał jej jakby w sobie. Po nałożeniu wszystko ściekało mi po szyi. Nailżenie skóry również bardzo przeciętne.

Tak się prezentuje moje denko w tym miesiącu :) Zapraszam serdecznie do obejrzenia rownież filmiku na YT tutaj.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz