niedziela, 12 lutego 2017

LOVELULA Beauty Box Luty 2017

Uwielbiam te pudełka! To jak dostawać raz w miesiącu prezent - niespodziankę! Jestem zadowolona za każdym razem i co miesiąc z niecierpliwością czekam na następne :) W tym miesiącu pudełeczko prezentuje się tak:

LOVELULA Luty 2017


MADARA Micellar Water 100ml, £12.00
Kolejny kosmetyk świetnej Litewskiej firmy. Według opisu producenta może być stosowany również jako tonik. Zauważyłam alkohol w składzie...mam nadzieję, że jednak nie będzie mnie przesuszał.

WELEDA Skin Food 10ml, w przeliczeniu około £2.50
Wielofunkcyjny naturalny krem do ciała i twarzy o silnych właściwościach nawilżających i naprawczych. Przymierzałam się do tego kosmetyku już od dawna, ale zawsze w końcu kupowałam coś innego. Nareszcie będę miała okazję przetestować :)

OOH! OILS OF HEAVEN Marula Oil 15ml, £9.50
Kolejny olejek firmy OOH! Tym razem nowość na stronie Lovelula. Olejek marula łatwo się wchłania, jest bogaty w witaminy E i C oraz w antyoksydanty i kwasy tłuszczowe. W mojej toaletce żaden olejek się nie marnuje, uwielbiam je wszystkie!

MAGGIE ANNE Nail Polish 11ml, £10.50
Wolny od toksyn lakier do paznokci z efektem żelu. Łatwy w aplikacji i usuwaniu, ma utrzymywać się aż do 7 dni. Tego w pudełeczkach Lovelula jeszcze nie było! Trafił mi sie kolor Jasper - ładny naturalny nudziak.

GREENFROG Botanical Body Wash 100ml, £3.90
Podróżne opakowanie naturalnego żelu do mycia ciała, mój o zapachu Neroli&Lime. Produkt ajuwerdyjski o pięknym zapachu i naturalnym składzie.

Wartość pudełka wyceniono na £37. Cieszę się, że znowu są kosmetyki firm, których jeszcze nie znam i kilka takich, do których już mam zaufanie. Każdy z tych kosmetyków chętnie użyję i opowiem w denku lub ulubieńcach!

Kod promocyjny 20% na kosmetyki Madara, Weleda, OOH!, Maggie Anne i Greenfrog to BBFEB17, ważny do końca lutego 2017!


Follow my blog with Bloglovin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz